top of page

L’Arxiu Teatre de Sant Andreu organitza una conversa sobre teatre amateur



L’Arxiu Teatre de Sant Andreu organitza una trobada amb aficionats al teatre amateur del nostre poble. L’acte tindrà lloc aquest proper dijous, 19 de juny a les 19:00 hores, a la Societat Cultural i Esportiva La Lira (C. Coroleu, 15). Comptarà amb la presència de Jaume Dagès, Myrna Cambra, Isabel Arbonés i Lolita Ibáñez, que mantindran una xerrada oberta a la participació de tots els assistents, amb Glòria Prunés com a moderadora.


Aquest trobada servirà per cloure l’exposició Memòria del teatre a La Lira i a Sant Andreu, una petita mostra del que ha estat el teatre amateur a Sant Andreu de Palomar, un lloc destacat pel que fa a l’activitat teatral a Catalunya, no només pels grups amateurs que hi trobem sinó també per la quantitat d’actors i actrius professionals que hi van començar la seva carrera.


La Societat Cultural i Esportiva La Lira ha habilitat un espai a l’entitat per acollir l’Arxiu Teatre de Sant Andreu. S’hi està treballant per recollir, ordenar i arxivar documentació històrica dels diferents grups teatrals de Sant Andreu de Palomar amb l’objectiu de deixar testimoni de la història del teatre andreuenc d’aficionats.



Comentários


EL BLOG DE LA LÍRICA

bottom of page